Ugrás a fő tartalomra

Megidézve #19

























Ha tetszett az idézet, az alábbi könyvet olvasd el:


Tillie Cole: Sweet Hope
Sweet Home #4
Sweet Hope, 2015 - ANGOL nyelvű!


A nevem Ally Prince, és mindig borzalmasan szerencsétlen voltam a szerelemben. Nem tudom, miért, egyszerűen csak... folyton így alakult.

Amikor a főiskolán az összes legjobb barátom rátalált a lelki társára, egyedül maradtam. Én voltam Ally, Romeo Prince, a szupersztár irányító, csinos unokatestvére. Én voltam Ally, a világ legcsodálatosabb nőinek legjobb barátja. Szerettem ezt a címet, de egy idő után belefáradtam, hogy "csak" létezek. És én voltam Ally, akire mindig számíthattak.

De számomra én Ally voltam, a lány, akinek szívére senki nem tartott igényt... A lány, aki a lelke legmélyén szívszorítóan magányos volt.

IMÁDOM a szerelmet; a gondolatát, az ideges izgatottságot, ami elfog, amikor belezúgok Mr. Tökéletesbe, és a vágyat, hogy valaki betöltse az egész világomat... és én az övét. Mindig sóvárogtam a szenvedély után, a döglesztő, mesébe illő, sorsfordító romantika után... Mindig vágytam a tündérmesére... Az egészet akartam.

Egyszerűen csak úgy tűnt, soha nem fogom megkapni.

Az elmúlt néhány évben belevetettem magam a munkába, és csak a karrieremre összpontosítottam, mint kiállítás-rendező kurátor. Én vagyok a legjobbak legjobbika, minden múzeum engem akar. Amikor állást ajánlottak Seattle-ben, kapva kaptam az alkalmon. Az unokatestvérem és a legjobb barátom Seattle-ben éltek, és amúgy is szükségem volt a változásra.

Szükségem volt az újrakezdésre.

Nem is számítottam arra, hogy a "Smaragdvárosban" megismerkedek valakivel. Nem számítottam arra, hogy testközelből együtt dolgozhatok a visszavonult, rejtélyes, új szobrásszal, akinek művei köré kiállítást kellett szerveznem. És arra egész biztos nem számítottam, hogy belezúgok... hogy döglesztő, mesébe illő, sorsfordító szerelmet érzek majd iránta.

Az igazi tündérmesém valóra vált.

De, mint minden mesében, itt is van egy főgonosz, egy sötét, megkínzott lélek... Csak azt nem tudtam, hogy a főgonosz és a hős az én történetemben végül egy és ugyanaz a személy lesz.

Megjegyzések