Ugrás a fő tartalomra

Heti Pasi - Jared

Ebben a rovatunkban a kedvenc könyves pasijaink kapnak főszerepet. Fincsi képekkel és kedvenc jelenetekkel. (Azt se felejtsétek el, hogy minden írás ebben a rovatban spoilerveszélyes lehet.)

Penelope Douglas: Fall Away sorozatának első részében Jared, a főszereplő srác egy igazi bunkó. Legalábbis kezdetben. Minden megvan benne, amitől igazi rossz fiú lesz, akiért bomlanak a lányok, sőt ő még meg is fejeli az egészet. Vadul bulizik és csajozik, ő az illegális autóversenyek sztárja, verekszik, ráadásul körüllengi valami sötét, veszélyes és rejtélyes aura, aminek nehéz ellenállni. Mi olvasók sem nagyon tudunk, nemhogy Tate. Főleg amikor előbújik a pasiból a szexi vadállat, vagy a heves védelmező, vagy amikor megmutatkozik aranyosan romantikus oldala.


Az amerikai rajongók körében mára már kultikussá vált, rengeteg tetoválást ihlető idézet az egyik legszebb szerelmes üzenet, amit valaha olvastam:

"A tegnap örökké tart. 
A holnap soha nem jön el.
Nélküled."


A regény egyik legnagyobb pozitívuma a szereplők közti kémia. A szenvedélytől szinte lángra kapnak a lapok a kezünkben:

"Mihelyst az ajtó becsukódott mögöttünk, nekitolt, és meg kellett kapaszkodnom a karjában, nehogy elveszítsem az egyensúlyomat. Elakadt a lélegzetem a meglepetéstől, de viszonoztam a csókját, amikor a szája lecsapott az enyémre. A keze a fenekemre vándorolt, és felemelt, hogy a csípőm az övéhez simuljon. Elszakítottam a számat az övétől, hogy levegőhöz jussak, és ő közben a nyakamhoz hajtotta a fejét.
– Istenem, Tate! Ezt a ruhát el kellene égetni. – Forrónak éreztem a leheletét a fülemen, amikor szopogatni kezdte a cimpámat.
– Miért? – kérdeztem, és vágy lángolt az altestemben, túlságosan megnehezítve a koncentrációt.
Jared felnevetett. 
– Minden rohadt pasi téged bámult ma este. Le fognak tartóztatni."


És ha a Jaredet körüllengő aura nem elég ahhoz, hogy levegye a lányokat a lábukról, még mindig ott van az aranyos, vicces oldala, ami időnként előbújik belőle:

"A szeme olyan volt, mint egy könyvborító: sejteni engedett néhány dolgot, de nem az egész történetet."


"– A verseny nem fontos, Tate – súgta az ajkamra. – Sehol máshol nem lennék szívesebben, mint veled."


"– Tudod – leheltem elakadó lélegzettel –, mindennél jobban akarom, hogy itt legyél, de apám fel fog ébredni. Olyan, mintha még mindig a seregben lenne. Úgy alszik, hogy az egyik szeme nyitva van.
Jared hirtelen abbahagyta a mozgást, és úgy nézett rám, mintha őrült lennék.
– Nem leszek képes távol maradni tőled. Úgy nem, hogy közben tudom, az édes kis tested ebben a szép, meleg ágyban gömbölyödik össze nélkülem.
– Soha nem lennél tiszteletlen az apámmal. Ezt még én is tudom.
– Nem, igazad van – ismerte el, aztán tágra nyílt szemmel rám nézett. – Nem akarsz te átjönni hozzám?"



"– Én nem… – kezdtem.
– Tudom – sietett megnyugtatni. – De biztosítani akarom, hogy soha többé nem veszítem el a bizalmadat. Az egyik mentőöved akarok lenni, Tate. Azt akarom, hogy szükséged legyen rám."


"– Soha nem veszítettük el. Bármennyire is próbáltam, soha nem tudtalak kitörölni a szívemből. Ezért voltam akkora seggfej, és tartottam távol tőled a pasikat. Mindig is az enyém voltál. 
– Te az enyém vagy? – kérdeztem, ahogy letöröltem a könnyeimet. 
Jared lágyan megcsókolta a szám sarkát, és éreztem, hogy forróság kúszik fel a nyakamon. 
– Mindig az voltam – suttogta az ajkamra."
~ Zephyrine

Megjegyzések