Ugrás a fő tartalomra

Borítómánia Keddvedre ~ Tiffany Reisz


Bocsánat, hogy ennyire Tiffany mániás vagyok, de nem olyan régen futottam bele a sorozat egy újabb kiadásába. Szeretem a mi egyszerű letisztult borítóinkat, de azért ezek nagyon ütősre sikerültek. Ötletes, hogy a sorozat részei együtt adnak ki egy egész képet, és a színvilág is nagyon tetszik. Aztán tovább nézelődtem és találtam több olyan verziót is, ami megfogott, úgyhogy mutatok párat.

Gyönyörködjetek ti is! :)


Az Eredendő bűnösök és az Eredendő bűnösök - Az ártatlanság évei sorozat eredeti borítói.


Nálunk átvették az első rész amerikai borítóját, majd saját képeket kezdett használni, mindkét kiadó. Rendkívül egyszerű fotókat választanak, de nagyon illenek az adott részekhez, egy-egy jellegzetes momentumot emelnek ki.



A korábbi amerikai kiadásokhoz tartozó borítók pedig így néznek ki:



Hasonló letisztultak az angol borítók, ezek is meseszépek. :) Az utolsó rész borítójára még várunk.




És mutatok egy érdekesebb, vagy majdhogynem rossz példát is. Az olasz variáns láttán megszólalni is alig tudok. Még önmagában tetszenének is, de egyáltalán nem illenek a könyvekhez. :S



~ Eszter

Megjegyzések

  1. Nekem a White Years 5-8 tetszik nagyon, bár a könyvet nem olvastam, de lehet, hogy ilyen borítókkal (csak a borítók miatt) beszerezném ;D

    VálaszTörlés
  2. Ugye, milyen csodálatos? *-* Ilyen könyveket öröm a polcon tartani. :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése