Ugrás a fő tartalomra

Megidézve #25



Ha tetszett az idézet, az alábbi könyvet olvasd el:


Krista & Becca Ritchie: Kerül, amibe kerül
Whatever It Takes, 2015


Willow: Szeretem Loren Hale-t. A legjobb barátnőm imádja az iratgyűjtőmre firkálni ezt a mondatot. Egyszer találkoztam a férfivel. Csak egyszer. És azóta kezdtem elfogadni magamat – boldogabbá tett. Úgyhogy talán tényleg szeretem Loren Hale-t, mint egy szenszeit.

Garrison: Loren Hale közelében élek – nehogy frászt kapjatok. Tudom, hogy most ő az egyik leghíresebb fickó a világon, és ha lány vagy (vagy lehet, hogy még ha pasi is), megszállottan imádod. Ó, kérlek, vedd meg a szüleim otthonát és juttass ki innen. Mármint, ha egyáltalán megengedheted magadnak a házamat. 7.2 millió dollárba kerül, szóval, ja, kurvára megszívtam. Soha nem fogom magam mögött hagyni ezt az életet. Nem látom a kiutat.

(A történet ingyen elolvasható itt, a blogunkon. :D)


Megjegyzések