Ugrás a fő tartalomra

7. játék



Kedves Olvasók!

Előző játékunk szerencsés nyertese: Eszter Toth. Gratulálunk, kérünk, mielőbb válaszolj az e-mailben történt megkeresésünkre. (A nyereményért jelentkezni 72 óráig lehet, utána új nyertest sorsolunk.)

Utolsó hét, utolsó játék:
Ahhoz, hogy esélyesek legyetek a HWM Jesszuskájának karácsonyi nagy meglepetés ajándékára, nincs más teendőtök, mint ennek a bejegyzésnek a végén hagyni egy üzenetet (hozzászólás/komment formájában) a Jesszuskánknak, amelyben elmondjátok neki, melyik az az EGYETLEN könyv, amelyet nagyon szeretnétek a fa alatt tudni szenteste, illetve meg is győzni őt arról, hogy ti igen is megérdemlitek a választott könyvet. Ne feledjétek, legyetek őszinték, és mindenképp olvassátok el a játék alább található pontos leírását! ;)

A játék december 15-től 21-én éjfélig tart, eredményhirdetés 24-én.

Sok sikert mindenkinek és Kellemes Ünnepeket!
HWMagazin Team



Írj kívánságlevelet a HWM Jesszuskájának!

Mindjárt itt a karácsony, úgyhogy a mi Jesszuskánk is szorgoskodik már, hogy teljesíthesse valakinek a kívánságát.
A feladatotok roppant egyszerű, írjatok egy rövidke kis levelet a Jesszuskánknak arról az egyetlen egy könyvről, amire mindennél jobban vágytok. A levél formája szabad, lehet verses, klasszikus, formális, a ti képzelőerőtökre van bízva. Próbáljatok meg minél kreatívabbak lenni (a helyesírást és a fogalmazást nem nézi a Jesszuska!), hiszen a játék lejárta után, 5 szempont alapján fogja a 4-5 fős segítő tündér-zsűri értékelni a leveleiteket.
Fontos, hogy az egynél több könyv említése a levélben nem biztos, hogy elnyeri Jesszuska tetszését, a végén még azt hiszi, hogy ilyen kis mohók vagytok! :P

Sok sikert és jó írást!
Vigyázz, kész, toll, rajt!

Figyelem! A megírt hozzászólások/kommentek csak moderálás után jelennek meg!!!



Figyelem! A nyereményt csak Magyarország területén belül tudjuk postázni!

A Rafflecopter doboz kitöltése CSAK a nyertes elérhetősége miatt fontos, NEM ennek segítségével fogunk most sorsolni!!!
a Rafflecopter giveaway

6. játék helyes megfejtései:
1. Jay Crownover: Rule
2. Celia Rees: Bűbájos Mary
3. Veronica Roth: A beavatott
4. James Dashner: Az útvesztő
5. On Sai: Calderon, avagy hullajelölt kerestetik
6. Margaret Mitchell: Elfújta a szél
7. Tóth Péter/Pepe Toth vagy Jennifer L. Armentrout: Obszidián (Luxen sorozat)

Megjegyzések

  1. A legvágyottabb könyv talán a Karen Marie Moning: Iced című kötet:)

    VálaszTörlés
  2. Kedves HWM Jézuska!

    Tudom, hogy igazán nagy kérés, hiszen nem is akármilyen könyvet szeretnék! De kérlek nézd el nekem! Nagyon szeretek olvasni, emiatt minden alkalmat megragadok arra, hogy hozzájuthassak a vágyott művekhez. Sajnos az anyagi fedezetem nem teszi lehetővé a gyakori könyvvásárlást, emiatt nem igazán vannak saját példányaim. A könyv, melyre most a leginkább vágyom az Cally Taylortól A mennyország várhat című könyv!
    Elnézésedet kérném a zavarásért és szeretnék kellemes ünnepeket, illetve további hasznos, jó munkát kívánni a HWM-hez!

    Minden tisztelettel és szeretettel:
    Ivett

    VálaszTörlés
  3. Kedves Jézuska!
    Van egy könyv, amit nagyon-nagyon-nagyon szeretnék. Ez pedig Kate Morton-nak a Titkok őrzője c. könyve. Hogy miért kell? Mert imádom az írónő stílusát, mert imádom a múlt században játszódó történeteket, mert imádom, hogy egy olyan világba kalauzol, ami csodálatosan szép. Szeretem, hogy az utolsó pillanatig húzza, feszíti a szálakat és gyönyörűen oldalról oldalra ad egyre többet. Szeretem "a csak mégy egy fejezetet” érzést, és azt, hogy hirtelen azon kapom magam; "huuu megint 3-4 órát olvastam és ültem egy helyben". Persze, joggal gondolhatnád, ha ennyit olvasok és látszólag nem teszek semmit, akkor nem teljesítem amit megkövetel tőlem a haza. De ez nem így van, megteszek én mindent csak közben hódolok a szenvedélyemnek. (Nyilván nem kell magyaráznom, hogy az olvasás szeretete milyen élményt adhat egy könyvmániásnak.) :D Egyébként meg, jó gyerek vagyok én. :D
    Remélem, meghallgatod a kérésem, és megajándékozol ezzel a hőn áhított példánnyal.
    Kellemes ünnepeket és Jó munkát kívánok a Karácsonyi időszakra. :)
    Üdv.: Iv

    VálaszTörlés
  4. Kedves HWM Jesszuska!

    Nem tudom, hogy olyan kukkolóféle vagy-e, mint a Mikulás bácsi, aki azt lesi mikor rosszalkodunk vagy mikor vagyunk jók, aztán strigulázza.
    Te is strigulázol? Vagy más is érdekel?
    Ha más is érdekel, akkor végigkukkolhattad, ahogy megkaparintom Az útvesztő című könyvet és napról-napra egyre inkább magához vonzotta a tekintetemet, amint a könyvespolcon pihent - olvasásra várva. Ha kukkolsz, akkor tudod, lekaptam és túl hamar elolvastam, szinte enni is elfelejtettem, annyira lebilincselt. Na, már most azóta is várok a folytatásra... vagy a lehetőségre, ahogy tetszik.
    Viszont, ha nem a kukkolós-féle Fantáziaország lakó vagy, akkor - ember! - muszáj azonnal bemenned egy könyvesboltba és megvenned magadnak az első részt és elolvasni! Ha a helyemben lennél tudnád, miért erre a könyvre gondolok, ha kívánságlistát említenek nekem! Zseniális, érdekes és annyira, de annyira csúnyán függővégű...!

    Kedves HWM Jesszuska, jól félrebeszéltem, mi?! A lényeg, hogy az én csizmám James Dasjner Tűzpróba című könyvére vár! (Tisztán csillog az ablakban, ahogy anyum tanította, hogy szereted. Vagy az is a kukkolós Nagypocakú szíve szottya? Nevermind.)

    Kellemes ünnepeket!
    Anitiger

    VálaszTörlés
  5. Kedves HWM Jesszuska!

    Nem vagyok a nagy szavak embere, verset sem tudok írni, de valahogy még is megpróbálom megírni a levelet.

    Nem mondom, hogy tökéletesen jó gyerek lettem volna, de amennyira tudtam az voltam, bár szerintem teljesen jó gyermek nem is létezik. Nem is az a lényeg, hiszen minden gyermekben van egy kis rosszaság, csintalanság. Úgy gondolom, hogy karácsonykor nem is az ajándék a lényeg, hanem hogy együtt vagyunk a családdal és a barátokkal. Ilyenkor a legtöbb ember lelkét béke szállja meg, hiszen sok család ilyenkor tud összejönni egész évben ebben a rohanó világban. Szerintem ilyenkor sokkal fontosabb az, hogy együtt lehetünk, minthogy ki mit kap ajándékba. Nekem nem fontos, hogy mit kapok karácsonyra, hiszen mindennek örülök, bár a könyv mindig telitalálat számomra :D

    Számomra tökéletes karácsonyi ajándék lenne Sarah Dessentől az Álom két keréken című könyve, bár egy könyvmolynak teljesen mindegy, hogy milyen könyv, csak könyv legyen.

    Áldott, békés ünnepeket kívánok!

    Vivien

    VálaszTörlés
  6. Bojtorné Krecsmayer Ivett2014. december 18. 21:24

    Kedves HWM Jesszuska!

    Nem szeretek ígérgetni. Bizonyára látod, hogy nem vagyok minta gyerek és nem is próbálnálak erről meggyőzni.Sokat gondolkoztam, hogy melyik könyvet kérjem Tőled. A választásom J.R.Ward- A Király című könyvre esett..Igaz, hogy volt szerencsém már egy gyönyörű könyvet nyerni idén DE nem tudom elviselni, SZERENCSÉS könyvecském siránkozásait, hogy mennyire egyedül érzi magát, és hogy mennyire kíváncsi miről is suttog a többi könyves társa, hogy, jön, jön közeleg a KIRÁLY. Azt súgta számára a karácsony úgy lenne teljes, ha a gyönyörű fa alatt az új társa mellett feküdve gyönyörködhetne a díszekben és a csodás fényekben. Együtt szeretné átélni új kis társával ezt a csodás ünnepet. Azt is kérte, ha teljesül ez a gyönyörű álma ígérjem meg, hogy soha nem adom kölcsön és apró otthonunk legféltettebb tagja lesz, persze vele együtt.
    Megígértem neki, hogy együtt olvassuk fejezetről fejezetre és együtt izguljuk végig.Persze természetesen végig mellettem lehet Ő is és az izgalmas részeknél átölelem. Kérlek segíts teljesíteni drága pici könyvem legféltettebb kívánságát! Köszönöm!
    Kellemes ünnepeket kívánunk!
    Ivett

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szeretném az Iron queen /Kagawa/ című könyvet... Jó vacsora, sütemények és ez a sorozat... Let it be!

    VálaszTörlés
  8. Kedves HWM Jézuska!

    Karácsonyra nagyon szeretném megkapni Neil Gaiman: Óceán az út végén című könyvet. Nagyon régóta vágyom rá, már többször utaltak arra a családom tagjai és a barátaim, hogy megkapom ám végül mindig mást kaptam helyette. Idén is megígérték, de kicsit rosszalkodtam és meglestem a csomagot, sajnos nincs benne. :-( Mivel szemmel tartod a világ összes gyerekét ezért tudnod kell, hogy a fent említett csínytevést leszámítva idén nagyon jó voltam, barátodtól Télapótól virgácsot se kaptam, nyugodtan kérdezd meg tőle. Nagyon hálás lennék ha megajándékoznál ezzel a könyvvel és ígérem jövőre is nagyon jó leszek.
    Dóri

    VálaszTörlés
  9. Kedves Jézuska!
    A legvágyottab könyv amit szeretnék az Kresley Cole - Az álmok sötét harcosa. Az írónője benne van a top 3 kedvencembe. Jó voltam ebben az évben és sokat olvasta. Remélem voltam annyira jó, hogy gondolj rá egy kicsit így karácsonykor. Szeretném együtt tudni az összes megjelent könyvét a sorozatnak mert csak ő hiányzik a kis családból.
    Boldog karácsonyt kívánok.
    Marianna

    VálaszTörlés
  10. Kedves Jézuska!

    Az én kívánság könyvem : Jamie McGuire : Gyönyörű sorscsapás. Nem sok könyv van az életemben ami újraolvasós, csupán egy-kettő, viszont ezt a könyvet háromszor is elolvastam és minden alkalommal imádtam. Ezért megérdemelne egy kitüntetett helyet a polcomon. Nagyon szeretném igazi könyv formában is elolvasni, mivel csak ebookon volt hozzá szerencsém. Sajnos nagyon ritkán tudok könyvet vásárolni. Ez a könyv lenne a legszebb ajándék számomra :)

    Edina

    VálaszTörlés
  11. Kedves HWM Jezuska!
    Egesz evben jol viselkedtem, es jo kislany voltam, am egy hatalmas bunom megis van: gyogyithatatlan konyvfuggosegben szenvedek, es elherdaltam minden penzemet. Hogy mit tudok felhozni a mentsegemre?! Tul sok jo konyv jelent meg iden, es nos hat -egyaltalan nem- telhetetlen voltam.
    Azonban megis van egy konyvecske, aminek kezbeveteletol repdesne a szivem, ez pedig nem mas, mint Tammara Webber: Breakable – Törékeny cimu muve. Mar az Easy is hatalmas kedvencem volt, ha kicsit ismersz, akkor tudhatod, hogy a mondanivaloja mellett foleg Lucas miatt. Emelett az irono zsenialisan ir, es nos hat Lucas... egyszeruen nem tudom Neked elmagyarazni, muszaj olvasnod rola, hogy megertsd!
    Igerem, hogy jovore meg ennel is jobb leszek, es minden lehetseges modon igyekszem visszafogni magam, ami azert lassuk be nagyon nehez lesz, ilyen remekek mellett, de mindent megteszek a cel erdekeben! ;)
    Legjobb motivaciokent pedig azt tudnam elkepzelni, ha megajandekoznal a fent emlitett konyvvel. Tudod, kutya harapast szorevel… meg aztan vegtelenul es elmondhatatlanul halas is lennek! Es, hogy Te mit kapnal cserebe?! Plusz egy fulig ero vigyort, abba a zsakodba, ahova a tobbit gyujtod es egy szep barna konyvespolc vegtelen lelkes sohajat, hogy egy ilyen erteket viselhet magan! ;)
    Kivanok Neked kitartast az Unnepi idoszakra es sok sok sok gyermekmosolyt! A segitoidnek pedig -konyvekben gazdag- Kellemes Karacsonyi Unnepeket! :)
    Udv: Moni

    VálaszTörlés
  12. Jesszuska Jézuska,
    Összedőlt a karifa,
    Mert nem volt alatta
    Alexandra írása.
    Könnyek zápora a romhalmazra,
    Mi lesz most így a karácsonnyal?
    Kis autó, játék baba,
    Mindenhol csak a sok kacat.
    Bracken néni kérve-kérlek,
    Miért nem érted?
    Csak a Sötét elmék kell!

    Drága Jesszuska, fogadd sok szeretettel tőlem ezt a kis versikét. Ha módodban áll továbbküldeni Alexandra Bracken néninek, örökké.. na jó, az nagyon hosszú idő, de jövő karácsonyig biztosan hálás leszek!
    Nagyon boldog karácsonyt kívánok Neked és a tündér-zsűridnek, ha már nálunk ment a levesbe a fa miatt, legalább Ti ünnepeljetek méltóképpen! (Remélem, érted a célzást, címemet tudod. ;) Puszizápor

    VálaszTörlés
  13. Kedves Jesszuska!

    Egész évben szorgos voltam,
    Az ösztöndíjra rástartoltam.
    Tanultam én éjjel-nappal,
    Még álmodtam is a matekkal.
    Meg is lett bizony az eredménye,
    Minden tárgy sikeresen teljesítve.
    Jutalomként nem szeretnék én mást,
    csak Kiera Cass Az Igaziját!

    Boldog Karácsonyt! Fruzsi

    VálaszTörlés
  14. Kedves Jesszuska!

    Idén nagyon jól viselkedtem, színötös tanuló voltam, minden nap segítettem a házimunkában, nem törtem el semmit, és egyetlen, de egyetlen könyvet sem rendeltem még véletlenül sem (főleg nem 20-at egymás után).
    Szóval megérdemlem Rachel Hawkins: Hex Hall-t, de igazából még vagy 50 másik könyvet is. De persze nem vagyok telhetetlen, megelégszem most ezzel az eggyel, jövőre meg majd a maradék 49-et.
    Köszi!

    U. I.: Ha időben megkapom a könyvet, megengedem, hogy te is elolvasd! Ilyen földi jóságok amúgy sem teremnek arra tefeléd. :)

    VálaszTörlés
  15. Kedves Jézuska!

    Lassan véget ér életem legnehezebb, egyben legcsodálatosabb éve. Az év első felét sok-sok tanulással, és a szakdolgozatom elkészítésével töltöttem, júniusban pedig átvettem a diplomámat, amire már nagyon rég vágytam. Korántsem ez volt viszont az egyetlen, ami kitöltötte a mindennapjaimat, ugyanis egész évben nagy izgalommal vártam az augusztust, amikor is - egészen pontosan augusztus 6-án - megszületett az én gyönyörű, csodálatos kisfiam. Természetesen ő a legszebb ajándék a számomra, szebb bármilyen könyvnél. Ennek ellenére, felraknád a koronát erre a csodálatos évre, illetve minden elszenvedett nehézségért kárpótolnál, ha becsempésznél a karácsonyfám alá egy Nyáry Krisztián - Igazi hősök c. kötetet. Idén először lesz saját karácsonyfánk, ígérem, gyönyörűre díszítjük neked! :)

    Nagyon boldog karácsonyt, szeretettel ölellek:

    Andi

    VálaszTörlés
  16. Kedves Jézuska!
    Én legjobban Tahereh Mafi Shatter me c. angol nyelvű könyvére vágyom
    Hogy miért?
    1.Nagyon tetszik a történet
    2.A borítóját amin egy szem található egyszerűen imádom
    3.Az írónő igazán szimpatikus
    4.végül,de nem utolsó sorban, pedig nagyon jól mutatna a könyvespolcomon

    Boldog karácsonyt!
    Balu

    VálaszTörlés
  17. Kedves Jézuska,

    Karácsonykor van a szülinapom és van egy ikertesóm is. ( igen, tényleg! nem a játék miatt találtam ki :)
    Egy napon születtünk Veled -csak kicsit később-
    Nagyon szeretjük a Karácsonyt, a hóesést, a fényeket, a csillagokat, a hópelyheket, a szülinapi tortánkat, a fenyőfákat és az Angyalkákat.
    Éppen ezért egy angyalkás könyvet szeretnék kérni Tőled:
    Doreen Virtue: Gyógyítás angyalokkal című könyvét.

    Boldog lennék, ha a közös szülinapunk és a Világ legszebb ünnepe okán megkapnám ezt a könyvet.

    Szeretettel,
    Bea

    ( Ezt az üzenetet már megírtam egyszer kb. így, csak nem jelent meg a közös falon. Ha megkapjátok mindkettőt, akkor bocsánat érte, csak nem tudtam elment-e az előző).

    VálaszTörlés
  18. Kedves Jézuska!

    Nagyon örülnék neki, ha idén karácsonyra megkaphatnám tőled Neil Gaiman Szerencsére a tej című könyvét. Tudod, hogy nagy Gaiman rajongó vagyok, ezt a kötetet pedig iszonyatosan sokan dicsérik, de sajnos még nem jutott el hozzám eddig.
    Tudom, hogy idén sem voltam 100%-osan jó és csináltam rossz dolgokat, amiket utólag megbántam, de idén sokkal több jót is tettem az emberekkel, mint eddig bármikor máskor. Ha a Sors úgy akarja, hogy ne legyek annyira szerencsés, hogy megkapjam ezt a könyvet, akkor sincs gond, mert ez a csodálatos év, amit most zárok, bőven elég ajándék lesz nekem.

    Thanks, kisses and love,

    B.

    VálaszTörlés
  19. edves Jézuska! (Jesszuska)

    Talán nem éppen nekem kéne kérnem, aki nem is olyan régen nyert egy könyvet, de úgy érzem, igazán jó voltam az idén (persze, nem Igazán, de ezt te úgyis tudod) és nagyon tudnék örülni neki! Az, amit ennyire de nagyon szeretnék, Jonathan Stroud: Salamon király gyűrűje, mivel megvan az első 3 rész és ez hiányzik még a gyűjteményemből. De ha nem is lesz az enyém most, akkor sem szomorkodom, hiszen nyilván valaki olyasvalaki nyer akinek jobban kell az a könyv, amit itt ír és tudom, hogy a HW krampuszok jól választanak majd :)

    Legyen tehát ahogy szerinted lenni kell!

    Szeretettel,
    Bori

    VálaszTörlés
  20. Kedves HWM Jézuska!
    Nevetséges, hogy könyvet kérek, hiszen könyvesboltban dolgozom. Ez az álommunkám, de mint mindennek, ennek is megvan a maga hátránya: nevezetesen, hogy nem engedhetem meg magamnak, hogy könyveket vásároljak.Persze, ha valamilyen ünnepre pénzt kapok, biztosan könyvet veszek belőle, de mind tudjuk, mennyimennyi cím van mindannyiunk folyamatosan bővülő "polcos" listáján.
    Már a korábbi játékokban is szerettem volna részt venni, nagyon tetszettek az ötletek, de most is a munkahelyemen "csentem" egy kis időt az utolsó rohamok között (ez a fránya kereskedelem!)
    Ebben az utolsó játékban azonban mindenképpen szerettem volna részt venni, nem csak a könyv miatt, hanem sokkal inkább, hogy elmondhassam, mennyire boldog vagyok, hogy ennek a csoportnak a tagja lehetek, és megköszönjem a Jézuska Kisangyalainak az év többi napján (is) annyit munkálkodnak értünk.
    Az idei évben a legnagyobb hatással Ken Follett Évszázad trilógiája volt rám, ami már csak az árából adódóanis egészen biztosan nem kerül a pocomra mostanság.Tőled, Kedves Jézuska az első kötetét szeretném kérni, a többire pedig szépen lassan összegyűlik majd a keret, hiszen mind tudjuk: a türelem könyvet terem :)
    Köszönöm, hogy temérdek teendőd közepette végigolvastad ezt a "kisregényt", és kívánom, hogy Te és a Kisangyalaid a sok munka végeztével békésen, szeretetben töltsétek az Ünnepet!
    Boldog Ünnepet!
    Viki

    VálaszTörlés
  21. Kedves HWM Jesszuska!
    Én a legjobban Kody Keplinger: The Duff - A pótkerék című könyvét szeretném karácsonykor a fa alatt tudni.
    És hogy miért?
    Mert mostanában annyi hajtás volt a suliban a szalagavatóm és a közelgő félév-zárás miatt, hogy nem n agyon volt időm kikapcsolni, pláne nem olvasni, ami elég sajnálatos. Jól esne most egy kis kikapcsolódás, egy kis nevetés és úgy gondolom, hogy A pótkerék ezt mind megadná nekem. :)
    Miért érdemlem meg?
    Őszintén? Nem tudom. Írhatnám, hogy jó voltam egész évben, de ilyet nem merek bizton állítani. Rengeteg könyvet olvastam idén- ez biztos és úgy gondolom, a Duff méltó megkoronázása lenne az idei évemnek. Egy ütős érvet talán mégis adhatok, kedves Jesszuska: jó helyre kerülne, jó kezekbe, megbecsülném és általa egy újjabb tini világát ismerhetném meg, akivel együtt nevetnék vagy együtt sírnék, ha a helyzet úgy hozza. De mindenképpen nagyon örülnék neki.
    Köszönettel,
    Ramóna

    U.i.: El is felejtettem leírni, de ha nem is engem választanál, tudd, hogy jól döntöttél! Hisz, aki olvasni szeret, az rossz ember nem lehet! :)

    VálaszTörlés
  22. Kedves Jesszuska!
    Már régóta elakarom olvasni Melissa Landers Elidegenítve című könyvét, de sajnos még sehol se találtam rá. Aztán észrevettem ezt a játékot és úgy döntöttem megpróbálom hátha sikerül. Még nem hallotatam erről az írónőről de a könyvéről annál inkább. Először a borítóján akadt meg a szemem ami egyszerűen csodálatos. Aztán persze elolvastam a fullszöveget ami még jobban tetszett. Tudod nagyjából 1 éve lettem ilyen könyvmoly mint most és nagyon örölnék ha ez a könyv bekerülne majd az elolvasott könyveim listájába, ha nem most karácsonykor akkor később. Remélem, hogy a tündér-zsűri jól dönt és az kapja meg a kiválasztott könyvet aki tényleg megérdemli.
    Kellemes ünnepeket:
    Melissza

    VálaszTörlés
  23. Drága Jesszuska!
    Amikor még kicsi voltam, gyakran írtam neked levelet. Remélem,hogy megkaptad őket, bár fölösleges kételkednem, hiszen mindig hoztál nekem valamit ajándékba. Azóta sok év eltelt, látom, hogy a dolgok sem úgy mennek, mint akkoriban, már nem hagyományos leveleket kapsz.
    Felesleges lenne azt mondanom, hogy mindig jó voltam, Te vagy az egyetlen, aki tudja az igazat, hogy voltak pillanatok, órák, napok, amikor rosszalkodtam, vagy megbántottam másokat. De azt is tudod kell, hogy soha sem akartam szándékosan rosszat tenni. Azt is biztosan tudod, hogy néha több könyvet rendeltem, mint amennyit kellett volna. Most is van egy könyv ami után nagyon vágyom. Az a címe, hogy Nap nap után. Remélem, hogy el tudod hozni nekem Karácsonyra, de ha most nem sikerül, akkor sincsen semmi baj. Képzeld el, beleolvasgattam a leveleidbe, és láttam, hogy csupa kedves gyerek írt neked. Mindenképp boldoggá fogsz tenni valakit idén is.
    Szeretettel:
    Kaldi

    VálaszTörlés
  24. Kedves HWM Jesszuska!

    Tudom, hogy rengeteg a dolgod így nem is akarlak a hosszú levelemmel feltartani, vagy akár untatni. Tudod imádok olvasni épp ezért nem is tudnám elképzelni az életemet a könyvek nélkül, így hát karácsonyra sincs más álmom mint egy könyv a fa alá. Amikor olvasok olyan mintha a könyv, ami éppen a kezemben van, beszippantana és egy másik világba repítene, ahol rengeteg izgalmas kalandban vehetek rész. A könyv, amit szeretnék szenteste a fa alatt olvasni Katie McGarry Feszülő húr című könyve, már sok szépet és jót hallottam róla, de sem időm sem lehetőségem nem volt, hogy elolvassam, pedig nagyon szeretném. Az idén többnyire jó kislány voltam csak egy kis csínytevésem volt, mégpedig egy könyv mintájú tetoválás a csuklómon, de remélem ezt megbocsátod.

    Sajnálom, hogy zavartalak és hogy akármennyire igyekeztem a levelem mégis kissé hosszúra sikerült, ennek ellenére remélem úgy döntesz, hogy megajándékozol a könyvvel, amelyet oly nagyon szeretnék. Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új Évet kívánok!

    Nagyon sok szeretettel:
    Detty

    VálaszTörlés
  25. Kedves HWM Jesszuska!

    Gondolkodtam mit is kérjek,
    Könyvre vágyom, mért is kérded?

    Versbe szedtem kívánságom,
    Reménykedve, hogyha látod,
    Milyen eltökélten vágyom,
    Teljesíted majd az álmom.

    Szívem vágya, vágyam tárgya,
    Hogy a HW angyalkája,
    Esetleg egy jóságos dzsin,
    Elhozza nekem az Origint.

    S, hogy miért érdemlem?
    Várj egy kicsit, kifejtem!

    Könyvmolyságom rég kezdődött,
    A Vuk volt, ami megfertőzött,
    És azóta is olvasok töretlen,
    Már több száz jó könyv van mögöttem.

    Jézuska, te megértheted,
    Mily fontos a könyv-szeretet,
    Hogy miért akarom ilyen nagyon,
    Hogy ez legyen az ajándékom.

    S a könyvet, hidd el, megérdemlem,
    A metrón is, bár leülhettem,
    Átadtam a helyem másnak,
    Pedig az állás nem kedvez az olvasásnak.

    A szobámat is takarítom egyre,
    S ha a portörlés még nincs kész este,
    Azért csak az alaposságomat lehet okolni
    Hisz a könyvek belsejét is laponként le kell porolni.

    S bár verselésem elég béna,
    (Kis önkritika elkel néha),
    Levelemet azért csak elküldöm,
    Hátha a karácsonyt Daemonnal töltöm.


    Boldog karácsonyt! (:
    Ella

    VálaszTörlés
  26. Kedves Jézuska!

    Idén is eljött a téli szünet és lassan a Karácsony is beköszönt. Az ünnepek ugy telnének tökéletesen ha elhoznád nekem A Boldondok herecege című kötetet Mark Lawrence-től. Az író Széthullott Birodalom c. trilógiája is nagyon megfogott es szeretném ha a hideg téli napokon ismét lebilincselne egy hasonló könyv. Egy tini fiúnak okoznál ezzel nagyon kedves meglepetést!
    Végezetül neked is szeretnék kellemes ünnepeket kivánni!

    Szeretettel: Olivér

    VálaszTörlés
  27. Kedves HWM Jézuska!

    Pár nap és itt a karácsony és nagy szomorúsággal tőlt el, hogy a legjobban várt könyv úgy néz ki nem lehet ott a fa alatt. Pedig az ünnepeket Fumax könyv nélkül tölteni nem lenne szabad. Hisz mind egy letehetetlen, fantasztikus világba repít minket és minden rosszat elfelejt közben az ember. Nincs szomorúság, nincs kilátástalanság, csak az az öröm, amit ezek a könyvek nyújtani tudnak. E várva várt könyv előző része nagyon nagy függővéggel zárult, olyannal, aminek a folytatását jó lenne még az idén megísmerni. Milyen szép lenne a James S. A. Corey: Abaddon kapujával zárni az évet, közben a macskám Rufus meg ott ülne boldogan a vállamon. Csodásan zárulna akkor a 2014-es év.

    Boldog karácsonyt!
    Elhaym

    VálaszTörlés
  28. Kedves Jézuska!Én most rendhagyó módon nem magamnak kérek ajándékot,mert jobban szeretem adni :D Egy nagyon kedves barátnőmnek kérem Csillának ,az önzetlen munkájáért,amit egy közösségben végez :) Nagyon büszke vagyok rá emiatt,és ezzel a könyvvel szeretnék neki köszönetet mondani!Nagyon szeretném ha teljesülne a kívánságom :) A könyv címe : Peter V. Brett
    A Rovásember.Áldott karácsonyt,és békés ünnepeket kívánok.Szeretettel : Erika

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése