Ugrás a fő tartalomra

7. játék eredményhirdetés



Boldog, békés ünnepeket kívánunk minden kedves olvasónknak! 
~ HWMagazin Team


Hetedik játékunk szerencsés nyertese: Ella. Gratulálunk, kérünk, mielőbb válaszolj az e-mailben történt megkeresésünkre. (A nyereményért jelentkezni 72 óráig lehet, utána új nyertest sorsolunk.)

És amivel Ella egyöntetűen elvarázsolta a négy fős zsűrinket, a következő versike:



Kedves HWM Jesszuska!

Gondolkodtam mit is kérjek,
Könyvre vágyom, mért is kérded?

Versbe szedtem kívánságom,
Reménykedve, hogyha látod,
Milyen eltökélten vágyom,
Teljesíted majd az álmom.

Szívem vágya, vágyam tárgya, 
Hogy a HW angyalkája,
Esetleg egy jóságos dzsin,
Elhozza nekem az Origint.

S, hogy miért érdemlem?
Várj egy kicsit, kifejtem!

Könyvmolyságom rég kezdődött,
A Vuk volt, ami megfertőzött,
És azóta is olvasok töretlen,
Már több száz jó könyv van mögöttem.

Jézuska, te megértheted,
Mily fontos a könyv-szeretet,
Hogy miért akarom ilyen nagyon,
Hogy ez legyen az ajándékom.

S a könyvet, hidd el, megérdemlem,
A metrón is, bár leülhettem,
Átadtam a helyem másnak, 
Pedig az állás nem kedvez az olvasásnak.

A szobámat is takarítom egyre,
S ha a portörlés még nincs kész este,
Azért csak az alaposságomat lehet okolni
Hisz a könyvek belsejét is laponként le kell porolni.

S bár verselésem elég béna,
(Kis önkritika elkel néha),
Levelemet azért csak elküldöm,
Hátha a karácsonyt Daemonnal töltöm.

Megjegyzések