Ugrás a fő tartalomra

Borítómánia Keddvedre ~ Julia Quinn


A kosztümös romantikus regények (ahogy én szeretem nevezni őket :D) koronázatlan királynője számomra Julia Quinn. A Bridgerton család sorozatát szerintem be sem kell mutatnom a romantikus műfaj kedvelőinek, mert mindenki hallott már róla. Bájos, humoros, könnyed szerelmi történeteket kapuk általában az írónőtől, és ha érint is komolyabb témát, a könyvei soha nem törik össze a lelki világomat. Hozzá mindig bátran fordulhatok, amikor egy felhőtlenül jó délutánra vágyom.

Korábban türelmetlenül vártam a magyar megjelenéseket, és mindig irigykedtem az angolul tudókra, mert ők hamarabb elolvashatták az új részeket. Aztán én is megtanultam angolul, de még mindig nem mertem nekiállni, mert azt hittem, kosztümös voltából kiindulva biztos nehéz a nyelvezete. De amikor érkezett a hír, hogy jön a Because of Miss Bridgerton, tudtam, hogy nem fogom tudni kivárni a magyar megjelenést, és amint lehetett, megvettem Amazonról az e-olvasómra. Egy kicsit többe került, mint a többi e-könyv, amit általában onnan rendelek (tényleg elhanyagolható összeggel), viszont még így is olcsóbb volt, mint a magyar nyelvű e-bookok.

Aztán felbukkant a borító az e-könyv olvasómon, és bár igaz, hogy csak fekete-fehérben láttam, annyira nem hozott izgalomba, mint maga a történet.

Íme a borító:

Tudom, hogy sokan szeretik a hasonló borítókat, és az Avon nem végzett rossz munkát ezzel sem, de bevallom, nekem Julia Quinn összes regényénél a rajzos változat az igazán nyerő.

Íme:

Szerintem ez a borító a történethez is jobban illik. Ki ne emlékezne, milyen megszállottak a Bridgertonok a Pall Mall játékkal kapcsolatban? És ebből a regényből az is kiderül, honnan és hogyan kapta a nevét a halál ütője... :D

Nektek melyik tetszik jobban? Szoktatok csupán a borító alapján megvenni egy regényt? Vagy nem ítéltek külső alapján?

~ Zephyrine

Megjegyzések