Ugrás a fő tartalomra

Kim Karr: No Pants Required borítóleleplezés



Kim Karr, a Kötődés írójának új, önálló regénye, a No Pants Required július 11-én fog megjelenni Amerikában. Én már nagyon várom, a fülszöveg felkeltette az érdeklődésemet. Akik szeretnek angolul olvasni, mindenképpen vessenek rá egy pillantást.


Fülszöveg:


Én, Makayla Alexander, a fejembe vettem, hogy megváltozom. Szóval, amikor egy állati dögös férfi száll fel a repülőgépre és megvillantja kockás hasizmait, minden figyelmemet neki szentelem. Amikor mellém ül, és felajánlja a mogyoróit, nem tudok neki ellenállni. De amikor majdnem megfulladok, és azt mondja, hogy dolgoznom kell a garatreflexemen, felmerül bennem, hogy talán túl sokra vállalkoztam.

Mire észbe kapok, már a mosdóban vagyunk, hogy csatlakozzunk a Mile High Klub* tagjai közé. Hadd mondjam el... bárki állítja is, hogy könnyű 37000 láb magasban szexelni, hazudik. Miután a légiutas-kísérő rajtakap bennünket akció közben, csak az enyhít valamelyest az oltári kínos helyzetemen, hogy soha többé nem fogok találkozni a férfivel

Órákkal később már azon töprengek, vajon a sors engedi-e valaha, hogy új emberré váljak.

Mert a Sors egy szeszélyes ribanc.

Ugyanis a férfi, aki mellettem ült a repülőn, nem más, mint az új szomszédom.

Bár úgy tűnik, útjaink sorsszerűen újra összefonódtak, nagyon nem illünk egymáshoz. A férfi menő és szexi, mintha az lenne a jelmondata, hogy szeretkezz, ne háborúzz. A hozzá hasonló pasik veszélyesek. Garantálhatom, hogy a döglesztő teste, pokoli jóképű arca, és piszkos, piszkos nyelve minden nő bugyiját benedvesíti.

És itt vagyok én... a fura lány, aki Kaliforniában akar újra rátalálni önmagára. Csak szeretném elengedni magamat. Olyan szavakat használni, mint béke és király. Beletemetni a lábujjaimat a homokba. Ki tudja, talán még szexelni is a tengerparton.

Mivel képtelen vagyok őt kiverni a fejemből, eljátszadozom a gondolattal, mi lenne, ha barátságnál több lenne kettőnk között. Tudom, hogy ez abszurd ötlet. Mégis sodródom az árral. Tudjátok, Camden Waters megért. Nagyon is. Úgy, ahogy még egyetlen pasi sem.

Ezen a hét mérföldnyi, paradicsomszerű tengerparton eldöntöm, hogy nem bonyolítom túl a dolgokat, és egyszerűen jól érzem magamat... amíg a sors ki nem csesz velem, megint.

Előfordulhat, hogy két ember, akik makacsul szeretnének rátalálni önmagukra, ráébrednek, hogy a keresést azon a napon kellett volna abbahagyniuk, amikor találkoztak? Derítsd ki a No Pants Requiredből, Kim Karr szexi, vicces, új önálló regényéből, amitől rögtön kapsz a fürdőruhádért, és elrohansz a strandra, hogy végigstíröld az életmentőket munka közben.


*Azokra mondják, akik a repülőgépen szexelnek.





Goodreads elérhetőség:
http://bit.ly/25HONZb

Előrendelési link (angol): 
Kobo ➜ http://bit.ly/1sdj40h
B&N ➜ http://bit.ly/1sTjcCO
iBooks ➜ http://apple.co/1Wnjld




~ Zephyrine

Megjegyzések