Ugrás a fő tartalomra

Kim Holden: Bright Side nyereményjáték


Titkok. Mindenkinek van egy.
Némelyik nagyobb, mint a másik. 
És amikor a titkokra fény derül… 
Némelyik meggyógyít… 
Míg más elpusztít. 

Kate Sedgwick élete minden, csak nem átlagos. Megrázó veszteségeken és tragédiákon ment keresztül, mégis sikerült megőriznie az optimizmusát, és továbbra is mindenben a szépet keresi (elvégre megvan az oka, miért szólítja Bright Side-nak a legjobb barátja, Gus). Kate erős akaratú, vicces, okos és rendkívül tehetséges zenész. Aki soha nem hitt a szerelemben. Ezért, amikor elhagyja San Diegót, hogy egy kisvárosi főiskolán folytassa tanulmányait Minnesotában, egyáltalán nem számít arra, hogy beleszeret Keller Banksbe. Mindkettejükben fellángolnak az érzelmek. 

Mindketten harcolnak ellene. 
Mindketten titkolnak valamit. 
És amikor a titkokra fény derül… 
Némelyik meggyógyít… 
Míg más elpusztít.


~°♥°~

Mesélj egy kicsit, mi fogott meg először a regényben? Miért döntöttél úgy, hogy megveszed? A fülszöveg keltette fel az érdeklődésedet? Esetleg mások ajánlása útján került a figyelmed középpontjába? 

Eszter: Fülszöveget szinte sose olvasok, viszont mások véleménye számomra nagyon mérvadó. Csupa pozitív véleményt olvastam a könyvről, nagyon kíváncsi voltam rá, és emellett még nem kellett WOW könyvben csalódnom, nyugodt szívvel veszem meg újabb regényeiket, mert eddig csodálatos könyvélményekkel gazdagodtam általuk.

Leila: Ez volt az a karc, ahol először felfigyeltem a könyvre, nem is a fülszöveg fogott meg, hanem a teljes karc, ahogyan összhangban volt minden egymással benne és az alábbi szöveg: 
Titkok. Mindenkinek van egy. 
Némelyik nagyobb, mint a másik. 
És amikor a titkokra fény derül… 
Némelyik meggyógyít… 
Míg más elpusztít. 
https://moly.hu/karcok/711914 

Mivel kíváncsi ember volnék, így utánanéztem a könyvnek, és az angol könyv alatt elolvastam a véleményeket, amelyek szinte mind ugyanazt mondták: hogy a könyv fantasztikus, és papírzsepit igényel (ez fel sem tűnt a karcban). Bevallom, ez elbizonytalanított: akarok-e egy olyan könyvet, ami megríkat majd, mert magamat ismerve, 100%, így lesz. Szerencsére kedves molytársam segítségével sikerült döntenem, aki hajlandó volt a kérésemre kicsit spoilerezni, ezúton is köszönet érte. A végeredmény az lett, hogy beszereztem a Könyvhéten ;)


Milyennek jellemeznéd a könyv hangulatát? Hogyan hatott rád a történet? 

Eszter: Elég kettős érzéseim vannak bennem, és ez a könyv hangulatának köszönhető. Az egyértelmű, hogy imádtam, de szomorú és boldog is voltam olvasás közben. A fülszövegben olvashatjuk, hogy Katie nagy titkot hordoz, nem meglepő módon ehhez kapcsolódik a szomorú rész. Borzasztóan megérintett az egész történet, aki ismer, az meg se lepődik, hogy sírás nélkül nem tudtam végigolvasni. Viszont ennek ellenére az egész napomra pozitív bélyeget nyomott a könyv. Reggel fejeztem be, és egész nap valahogy szebbnek láttam a világot. Katie nem véletlenül kapta a Bright Side becenevet. Kevés ilyen embert lehet találni, aki ilyen könnyen meglátja a dolgok jó oldalát, és aki ennyire önzetlen. Senkinek se kívánok annyi szörnyűséget, mint amennyit meg kellett élnie, de igazi példaképemmé vált életszemlélete miatt.

Leila: Még mindig nem bírtam összeszedni magam, nagyon találóan van a könyv borítóján megfogalmazva: Vidám. Bájos. Megsemmisítő. Szomorú. Imádni való. Muszáj elolvasni. 
És a végén darabokra szed, még mindig nem tudom értelmesen megfogalmazni, mit érzek. Nem azért, mert olyan rossz volt, hanem mert akkora hatással volt rám. Az első felében örültem, a végét végigzokogtam. Az ilyen könyvek tökéletesek abban, hogy más színben lássuk utána a világot, és átértékeljük, amit át kell. Kötelező darab, még ha szomorú is. 


Ki volt a kedvenc szereplőd, kit utáltál, milyenek a mellékszereplők? Van a mellékszereplők között olyan, akit szívesen látnál főszerepben? 

Eszter: Bright Side-ot nem lehet nem szeretni, természetes, hogy ő állt hozzám legközelebb. Irigylem az élethez való hozzáállását, és azokat az embereket, akik „ismerhetik”. Gus-t és Keller-t is nagyon-nagyon megszerettem, csodálatos emberek, úgyhogy a főszereplők igazán a szívemhez nőttek. A mellékszereplőkkel se volt semmi gond, remekül kiegészítették a történetet, viszont sok másik olvasmányommal ellentétben, most nincs olyan, aki számomra igazán kiemelkedett volna. Olyat se tudnék mondani, akit főszereplőként szívesen látnék később. Remek választás, hogy a következő rész igazi központjában Gus lesz, így lesz tökéletes a sorozat. :)

Leila: Kedvenceim: Kate, Gus, Keller. Egyszerűen imádtam őket. A stílusuk, a párbeszédek…. és itt most felsorolhatnék mindent, amit olvastam :D Ja, és még a Rook többi tagját is szupernek találtam, valamint Audrey-t, Gus anyját. Nem volt olyan, akit kifejezetten utáltam volna (illetve arról csak említés szintjén volt szó), és nincs olyan mellékszereplő, aki annyira érdekelt volna a történetben, talán egyedül a Rook tagjai.


Van kedvenc jeleneted? 

Eszter: A könyv végén lévő felvétel, ahol a Rook és Katie új számot énekeltek fel. Hiába nem hallottam a zenét, annyira érzékletesen írta le az Írónő azt a fejezetet, hogy teljesen beleborzongtam.

Leila: Természetesen :D Na jó, elárulom, ettől nagyon elgyengültem, annyira édes volt… <3 (és igen, itt nem sorolhatom fel az összes Katie-Keller jelenetet, szóval érjétek be ezzel az eggyel, a többiért meg olvassátok a könyvet ;))

„- Boldog Születésnapot, Katie! – mondja mosolyogva.
- Keller. Egész héten születésnapom van? Erre semmi szükség. Elvittél este vacsorázni, emlékszel?
Megvonja a vállát.
- Azt hármunktól kaptad. – Édesen mosolyog. – Ezt csak tőlem.
Kinyitom. Egy húszdolláros ajándékutalvány a Groundsba.
- Köszönöm. Tökéletes. – Eszembe jut a beszélgetésünk, amit néhány hete folytattunk a virágboltban, és hozzáteszem: - Ez zsarolás vagy megvesztegetés?
- Egyik sem. Biztosíték.
- Biztosíték?
- Igen. Tizenkét pohár kávé. Tizenkét út a Groundsba. Tizenkét esély, hogy lássalak. – Aranyos, kisfiús mosoly terül szét az arcán. Megint simára van borotválva, amitől ellenállhatatlanul fiatalnak látszik.
Átölelem, megpuszilom az arcát, és a fülébe súgom, mielőtt elenged:
- Ez a biztosíték nagyon úgy hangzik, mint a megvesztegetés. - Aztán elhúzódom tőle, hogy a szemébe nézzek. – Nem kell megvesztegetned, ugye, tudod? Szeretek veled lógni. Köszönöm.”


Kedvenc idézeted? 

Eszter: Ez nehéz kérdés, mert sok-sok emlékezetes idézetet találtam, de talán ez a kedvencem: „– Ő a pozitivitás élő példája – folytatja Gus. – Olyan, mint a napsugár. Nemcsak látja az élet napos oldalát… hanem ott is él.”

Leila: „Bátor vagy… Most menj… Alkoss valami maradandót!”

„Annyira boldoggá tesz, amikor valaki rátalál az ilyen szerelemre. Mert ez ritka. Az emberek általában nem veszik az időt és a fáradtságot arra, hogy keressék. Vagy túl könnyen elengedik. Vagy nem tudják, milyen értékes, amikor megtalálják.”

„- Néha teljesen megőrjítesz, ugye, tudod? – Mosolyog. Nem akar, de nem tudja megállni.
- Tudom, haver. Sajnálom, ez az egyik előnye annak, hogy a napsütéssel és szivárványokkal teli világomban élsz.
Felnevet.
- Elfelejtetted az unikornisokat.
Én is kacagok.”

„– Keller és én barátok vagyunk, csak barátok, nem akarok semmi többet. – Amikor a szavak megformálódtak a fejemben, még igazak voltak, de mihelyst elhagyták a számat és a levegőben lógnak kettőnk között, valami megváltozik. Miért érzem hazugságnak őket? 
Az átkozott babaarca… ragyogó kék szeme… az istenverte teste… a rohadt ferde mosolya… 
és a kibaszott szexi hangja miatt van az egész.”

„Ma találtam egy ötdollárost a zsebemben. Jelnek vettem a kávé istenétől.”


Kinek ajánlanád a regényt? 

Eszter: Ettől a regénytől szerintem mindenki jobban fogja magát érezni, kicsit máshogy látja a világot, tehát akinek erre van szüksége, remek választás. Aki „csak” megható, szerelmes történetre vágyik, annak is tökéletes olvasmány.

Leila: Mindenkinek! Mindenkinek el kellene olvasnia, megismernie Kate-et, és példát venni róla.


Mennyire értékelnéd a Bright Side-ot? Röviden indokold, hogy miért. 

Eszter: Azok a könyvek, amik ennyire megérintenek, és napokkal később is velem maradnak, nem érdemelhetnek kevesebbet 5 csillagnál. :)

Leila: Legalább 6 csillag az 5-ös skálán, de szerintem menne az még feljebb is. Egyszerűen fantasztikus, egy egyszerű történetnek indul, észre sem vesszük, és szinte az összes szereplő belopja magát a szívünkbe. Megismerjük Kate-et, a barátunkká válik, átéljük vele a pillanatokat.  Bekerülünk egy fantasztikus világba, ahova szeretnénk tartozni. A végére pedig darabokra szed, elgondolkodtat, hogy aztán újra összerakjuk magunkat. Annyi érzelmet előhoz ez az „egyszerű” történet, hogy nagyon nehéz visszatérni a hétköznapokba, és még napok után sem lehet másra gondolni. 




Zephyrine és a WOW Kiadó felajánlásának köszönhetően most KÉT szerencsés megnyerheti a Bright Side c. könyvet. Ehhez nem kell mást tenni, mint a lentebb található Rafflecopter doboz segítségével like-olni a HWMagazin és a WOW Kiadó facebook oldalát, megosztani a nyereményjáték facebook posztját, megadni az e-mail címetek, hogy biztosan elérhessük a nyertest, illetve válaszoljátok meg a Rafflecopter dobozban feltett kérdéseket. Sok sikert mindenkinek!
A nyereményt csak Magyarországon belül van lehetőségünk postázni, a nyertesnek 72 órája van válaszolni a levelünkre, utána újat sorsolnunk.



a Rafflecopter giveaway

Megjegyzések