Ugrás a fő tartalomra

Huntley Fitzpatrick: Életem a szomszédban + Valentin-napi nyereményjáték


Garrették megtestesítenek mindent, ami Reedékre nem jellemző. Hangosak, rendetlenek, szeretet-teljesek. Samantha Reed a magasleséből minden nap azt kívánja, bárcsak egy lenne közülük… egészen addig, amíg egy nyári éjjel Jase Garrett fel nem mászik mellé és meg nem változtat mindent. 
Miközben ők ketten szenvedélyesen egymásba sze-retnek az első szerelem minden ügyetlenségén és nagyszerűségén át botladozva, Jase családja be-fogadja Samanthat még ha ő titkolja is Jase-t a saját családja előtt. Ekkor valami elképzelhetetlen történik, és Samantha lába alól kicsúszik a talaj. Hirtelen egy lehetetlen döntés elé állítja a sors. Melyik tökéletes család fogja megmenteni őt? Vagy talán itt az ideje, hogy saját magát mentse meg? 
Egy magával ragadó első könyv családról, ba-rátságról, első szerelemről, és arról, hogyan légy hű az egyik emberhez, akit szeretsz anélkül, hogy elárulnád a másikat.



A könyvet értékeli: Eszter és Yuri



Miért nézted ki magadnak ezt a könyvet?

Eszter: Szeretem a Vörös Pöttyös könyveket, de nem lehet mindig mindent megvenni. Ez a könyv először szelektálásra került, de pár jó értékelés mégis meggyőzött, hogy szerethető olvasmány, ezért mégis visszakerült a beszerzendő listára és nem bántam meg. :)

Yuri: Imádom a szomszéd-szerelem típusú könyveket  de tudom, hogy ezzel sokan így vannak, ez biztosan valamiféle bizarr perverzitás. :D


Mit szerettél legjobban ebben a történetben?

Yuri: Egyértelműen a Garrett családot! :D
De komolyan, én is szeretnék egy ilyen zűrzavaros, mindig vidám, összetartó nagy családba tartozni. Ezen kívül talán még az a könnyed, finom szerelmi kibontakozás tetszett a főszereplők között, ami azért ritka, mert hát általában már a könyvek elején jól a képünkbe tolják, hogy a szereplők mennyire oda vannak már most egymásért, pedig nem is ismerik még igazán egymást.

Eszter: Én legjobban azt szerettem, hogy a könnyed, nyári szerelem történetébe érdekes, nem várható csavar került. Ilyen könyvekben általában nagy összeveszések, felesleges viták vannak, de az itteni megoldás nagyon tetszett. :)


Mint már említésre került, az ilyen történetek általában elég kiszámíthatóak, itt viszont volt egy elég szokatlan, nem várt csavar. Neked tudott meglepetést okozni?

Yuri: A csavar, amit direkt nem fogunk kimondani (mindenki olvassa el, megéri ;) ), nagyon meglepett! Ez egy könnyed, szerelmes, nyári történet, igazi Vörös Pöttyös könyv, amit a kiadótól megszokhattunk. Csak épp van benne egy olyan fordulat, ami után alig bírtam este elaludni. Nem szégyellem, könnyek szöktek a szemembe, és mint aki nem tudja (mentségemre legyen, akkor tényleg, de tényleg úgy éreztem, hogy itt a világ vége), hogy ez egy szép kis történet, azért imádkoztam, hogy ne legyen semmi baj!

Eszter: Én most kibírtam könnyek nélkül, de nekem se kellett sok. :) Nagyon örültem, hogy nem volt sablonos ez a dolog. Nálam sokat dobott a könyvön.


Ki volt a kedvenced, és kit bírtál a legkevésbé a történetben?

Yuri: A kedvencem egyértelműen George! Oda vagyok ezért a négy éves kissrácért, a dumájától minden alkalommal kifeküdtem. :D Nem lehet őt nem imádni!
Legkevésbé pedig Samantha barátnőjét bírtam. Egyszerűen idegesített a csaj, kimondottan butának tartom.

Eszter: Nekem Tim volt a kedvencem. Rajta eleinte nehéz volt kiigazodni, még a legelején nem is gondoltam, hogy komoly szerepe lesz a történetben. A testvérével ellentétben ő mindig mindent elront, nem tud megtartani hosszabb ideig egy munkát se és így mindenki „elítéli”. Ám kevesen néznek a dolgok mögé, sokkal több van a srácban, mint először gondolni lehetett volna. Róla nem is lehet részletesebben beszélni anélkül, hogy spoiler-eznék, de nagyon jót tett a könyvnek a jelenléte. Nagyon megörültem, amikor rájöttem, hogy saját történetet is kap. :)
Sam anyja szörnyű ember. Vérbeli politikus. Azzal mentegeti magát, hogy a felnőtt lányai nem igényelnek már sok odafigyelést, hiszen már nagyok. De egy 17 éves lánynak is szüksége van még az anyja jelenlétére.


Ha választani kell a főszereplő páros közül, Samantha vagy Jase állt hozzád közelebb?

Eszter: Sam kicsit semleges volt számomra. Ezért kicsit Jase állt hozzám közelebb. Ő hozza a kötelező szerethető figurát. Emiatt természetesen kedveltem, de ő se nyújtott többet más főszereplőktől. Miért szerettem őket? Mert együtt voltak. :) Mint oly sokszor együtt teljesedtek ki, és együtt igazán kedvelhető párost alkottak.

Yuri: Igazából egyik sem és mindkettő. Sam igazi jókislány, de talán túlságosan is az. Én is igyekszem jó lenni, meg jó tanuló is voltam a suliban, de másban nem hasonlítunk úgy érzem. Jase-szel viszont talán többen is, mint jólneveltnek lenni és családcentrikusnak. Én is nagyon szeretem az állatokat! :D


Van kiemelkedő/kedvenc jeleneted?

YuriTöbb is. Mint már említettem, imádom a kicsi George-ot, így minden jelenet, ahol ő jelen volt, és nyomta a dumáját, az nálam nagy kedvenc lett. :)

Eszter: Nekem Sam és Jase legelső találkozása volt a kedvencem. :) Igazán szép dolog kezdődött el ott. :)


A kedvenc idézeted?

Yuri:
– Jase már feleségül fog venni?
Újra köhögés tör rám.
– Ööö. Nem. Nem, George. Még csak tizenhét éves vagyok. – Mintha ez lenne az egyetlen oka, hogy nem járunk jegyben.
– Én ennyi vagyok – mutat fel George négy enyhén koszos ujjat. – De Jase tizenhét és fél éves. Hozzámehetnél. Akkor élhetnél vele itt nálunk. És lehetne nagy családod.
Jase visszatér a szobába, persze pont ennek a javaslatnak a kellős közepén.
– George. Tűnés! Megy a Discovery Channel.
George kihátrál a szobából, de még előtte így szól:
– Az ágya nagyon kényelmes. És ő soha nem pisil bele.

Eszter:
És nagyon sokáig én voltam a lány, aki Garettéket nézte. Az életem a szomszédban. De többé már nem néző vagyok.


Kiknek ajánlanád a könyvet?

Eszter: Az aranyos, rózsaszín, romantikus történetet kedvelőknek. ^-^

Yuri: A szomszéd-szerelem típusú könyveket kedvelőknek, és az állatszeretőknek. :P


Mennyire értékelnéd?

Eszter: Én legjobban a sokkal izgalmasabb, eseménydúsabb könyveket szeretem. Ez inkább kellemes kikapcsolódás, ezért 4 csillagot tudok rá adni. :)

Yuri: Nálam 5 csillagot kapott, mert szeretem az ilyen könnyed, finom történeteket. Plusz csillagot csak azért nem adtam, mert néha nagyon lassan haladtak az események előre.



Valentin-nap alkalmából most egy szerencsés megnyerheti az Életem a szomszédban c. könyvet. Ehhez nem kell mást tenni, mint a lentebb található Rafflecopter doboz segítségével like-olni a HWMagazin facebook oldalát, megadni az e-mail címetek, hogy biztosan elérhessük a nyertest, illetve a lentebb található idézet segítségével kitalálni, melyik másik könyvre gondoltunk. Sok sikert mindenkinek!
A nyereményt csak Magyarországon belül van lehetőségünk postázni, a nyertesnek 72 órája van válaszolni a levelünkre, utána újat sorsolnunk.

Az Életem a szomszédban c. könyv főhőse, Jase nagyon szereti az állatokat, akárcsak a kitalálandó könyv férfi főszereplője. De nem csak ez közös bennük, mind a kettejük szomszédságában él egy lány, aki elrabolja a szívüket. Vajon melyik ez a könyv?

Nincs semmi, ami biztosabban jelezhetné, ha egy kapcsolat komolyabb szintre lépett, mint amikor az egyik fél hagyja, hogy a másik teknőse az ő padlóján mászkáljon.

a Rafflecopter giveaway

Megjegyzések

Megjegyzés küldése