Ugrás a fő tartalomra

Willow & Garrison Interjú

Szia, Willow! És Garrison, üdvözöllek a blogon! Erinek hívnak, és szeretném elmondani, mennyire izgatott vagyok, hogy mindkettőtökkel találkozhatom, és volt időtök megállni nálunk egy interjúra. *visszafojtja a kényszert, hogy mindkettőjüket megölelje*

Willow: *leül a kanapéra Garrison mellé, közel a sráchoz, de nem túl közel* Még mindig nem tudom elhinni, hogy valaki pont velünk akar interjút készíteni... mi nem vagyunk olyan menők – vagy legalábbis én nem vagyok. *egy kicsit elsápad

Garrison: Holtbiztos, hogy elég menő vagy egy interjúhoz. Még én is meg akarnálak interjúvolni, Willow. *egy kicsit közelebb csúszik hozzá* Bemelegítő kérdés: Melyik a kedvenc müzlid? 

Willow: Uhh... *gondolkodik néhány másodpercet, és közben feltolja a szemüvegét az orrán* Fruity Pebbles. 

Garrison: Látod? Őstehetség vagy. *közelről figyeli, míg Willow kihúzza magát, és egy kicsit szélesebben elmosolyodik


Mindketten viszonylag újak vagytok Loren Hale-ek társaságában, annak ellenére, hogy már jól ismeritek őket a valóságshow-jukból. Mi az, ami a legjobban meglepett benneteket, amikor lehetőségetek nyílt igazi emberként megismerni őket, és nem egyszerűen hírességként tekintettetek rájuk? A kérdés mindkettőtöknek szól, nyugodtan osszátok meg velünk a gondolataitokat. 

Willow: …hogy a lesifotósok mennyire megnehezítik a mindennapi életüket. Nekik sokszor az is rendkívül veszélyes, hogy elmenjenek a plázába vagy ruhát vásárolni. 

Garrison: Ja, az elég szar. Bár szerintem Lily meg Lo túlságosan szeretik a fandomokat ahhoz, hogy a lesifotósok letörjék őket. 


Willow, a Kerül, amibe kerül websorozatban már elhintették nekünk, hogy össze fogsz barátkozni Daisyvel, és biztos sok időt töltesz majd együtt vele meg Ryke-kal. Azt is tudom, hogy nagy Raisy rajongó voltál, mielőtt megismerkedtél velük. Elárulnád, hogy mit szeretsz annyira a párosukban? 

Willow: Hát, mielőtt megismertem őket, nagyon tetszett, hogy mennyire egymáshoz illőnek látszottak. *elgondolkodva megrántja a kantáros nadrágja pántját* Um, szóval Daisy nagyon spontán és gondtalan, Ryke pedig hagyja, hogy önmaga legyen. De most, hogy találkoztam velük… hogy megismertem őket, már nem csak ezt látom bennük. Nem csak a kalandvágy élteti őket. Jóval többek annál. Kedvesek és figyelmesek is. 


Garrison, már többször szembekerültél Lóval, Ryke-kal és Conorral rendkívül ellenséges helyzetekben. Szerinted hármuk közül ki a legfélelmetesebb és miért? 

Garrison: *lejjebb csúszik a kanapén, és lehúzza a fejéről a kapucniját* Első ránézésre valószínűleg azt mondanám, Ryke. Körüllengi ez az egész, nem-félek-belemászni-a-pofádba-ha-baszakodsz-velem aura. De kurva sok szarságot kell elkövetned, hogy tényleg kihozd a sodrából. Ryke rendes. De hogy a kérdésedre válaszoljak, mivel Connort nem ismerem olyan jól, mint Ryke-ot és Lót, ráadásul benne a legnehezebb olvasni, őt mondanám. 


Az anyasorozat köteteiben már láthatták az olvasók, hogy jól kijöttök egymással, biztos sok időt töltötök együtt. Szerettek a Superheroes & Sconeson kívül is együtt lógni, és ha igen, hol? 

Willow: *elsápad egy kicsit* Uh, igen, együtt lógunk? 

Garrison: *elmosolyodik* Ezt miért úgy mondtad, mintha kérdeznéd? Tegnap is együtt lógtunk Willow-nál. 

Willow: Csak barátként. 

Garrison: Ezt ők is tudják. Legalábbis tudniuk kéne. 

Willow: *megtörli a szemüvegét a kantáros nadrágjában* Meg néha eljárunk moziba. 

Garrison: *bólint


És most egy könnyű kérdés. Mi a kedvenc pizza feltétetek? 

Garrison: Pepperoni. Csak, hogy maradjunk a klasszikusoknál. 

Willow: Fekete olajbogyó. 

Garrison: *fintorog* Megkaphatod az összes fekete olajbogyómat. 

Willow: Te meg a pepperonimat. 

Garrison: Pizza-barátság, a legjobb. 


Az anyasorozatban mindketten jelentős szerepet játszotok, és az olvasók annyira megszerettek benneteket, hogy megkaptátok a saját sztoritokat… Esetleg nem súgnátok meg nekünk valamit a jövőtökről? 

Willow: *idegesen hátrapillant a válla felett* Szerintem a Callowayek sajtósa azt mondta, erre nem válaszolhatunk. 

Garrison: Ja, az az ürge ma már vagy ötször figyelmeztetett, hogy fogjam be a számat. 


Miközben jó barátokká váltok, biztos vagyok benne, hogy alaposan meg is ismeritek egymást. Willow szerinted mi Garrison legjobb tulajdonsága, és Garrison szerinted mi Willow-é? 

Willow: *a tekintete Garrisonra villan, de a srác jobbára a cipőjét bámulja* Garrison nagyon figyelmes és tapintatos a maga módján… ráadásul imádja a pizzát. 

Garrison: *lassan elmosolyodik Willow megjegyzését hallva* Willow az egyik legbátrabb ember, akivel valaha találkoztam. 


Mindkettőtök élete hatalmasat változott – jobb irányba, ezt hozzátenném – Loren Hale-nek köszönhetően. Tudva, most hol tartotok, mit mondanátok neki, ha visszautazhatnátok az időben oda, amikor először találkoztatok vele? 

Garrison: Bocs, hogy pokollá fogom tenni az életed. *elfordítja a tekintetét

Willow: *egy kicsit közelebb csúszik Garrisonhoz* Szerintem azt mondanám… köszönöm, hogy elfogadtál, amikor könnyedén ellökhettél volna magadtól. Örülök, amiért engedted, hogy az életed része legyek. 


Csak a vicc kedvéért, mi a kedvenc édességetek? 

Garrison: Willow imádja a Wheat Thinst. A Mayával közös lakásában szó szerint csak az volt a szekrényében. 

Willow: Ez nem igaz, hoztál Gold Fish-t. *Erire pillant* Az Garrison kedvence. 


És, elérkeztünk az utolsó kérdéshez. Megfordult már valamelyikőtök fejében, hogy túllendüljetek a barátságon, és esetleg randizzatok? Mindig hangsúlyozzátok, hogy barátok vagytok, de szerintem nem én vagyok az egyetlen, aki úgy véli, több is lehet a kapcsolatotokból. Természetesen, nem muszáj válaszolnotok, ha nem szeretnétek, de annyira kíváncsi vagyok, hogy muszáj volt megkérdeznem. 

Willow: *megdermed és döbbenten elkerekedik a szeme* uh… 

Garrison: Csak barátok vagyunk. Ugye? *Willow-ra néz

Willow: *bólint* Csak barátok. 


Nagyon köszönöm, hogy válaszoltatok a kérdéseimre! Legyen szép napotok! 

Willow: Köszönjük az interjút. Remélem, értelmes válaszokat adtam. 

Garrison: Nagyon is értelmeseket. *belesúg valamit Willow fülébe

Willow: *bólint, majd együtt felállnak; közben Garrison keze az övébe csúszik, és kézen fogva elhagyják a helyiséget


*vágyakozva felóhajt, miközben távozó hátukat figyeli* Hát nem ők a világ legaranyosabb párja? Jó, én elfogult vagyok, de annyira szeretem őket <3 Alig várom, hogy még többet olvassak róluk!


~ Eri


Az interjút elolvashatjátok eredeti nyelven itt.

Az interjúban felhasznált képek a google-ről származnak.

Megjegyzések